2011. január 5., szerda

Macskák

Ment a nagymacska a falu végén és megszólítja a kismacska
- Hová mész te nagymacska? - kérdi tőle a kismacska.
- megyek b*szni - felete.
- Hadd menjek veled én is - kérte.
- Te nem jöhetsz, mert kicsi vagy - mondta a nagymacska.
- na, mégis, hadd menjek veled - kérlelte.
- na jól van - mondja a nagymacska - ha ilyen szépen kérsz, gyere.
mennek együtt tovább az úton.
Egyszer csak megszólal a kicsi
- Te idefigyelj nagymacska, én még soha nem csináltam ilyet, mondd már el, hogy kell ezt csinálni!
- Ó, az igazán nem nehéz, csak csinálj mindent úgy ahogy én- feleli a nagymacska.
Egyszercsak odaérnek egy villámhárítóhoz, fölmásznak a háztetőre, mennek tovább a tetőgerincen. Megbotlik a nagymacska legurul a tetőn és belekapaszkodik az ereszcsatornában. Erre megtorpan a kicsi, majd eszébe jut, hogy neki a nagymacskát kell utánoznia. Majd ő is úgy csinál, mintha megbotlott volna, legurul a tetőn, ő is megkapaszkodik a csatornában. ott lógnak egy órát, még fél órát, még húsz percet szó nélkül.
Egyszercsak megszólal a kismacska
- Na hallod, még b*szok öt percet aztán én megyek.